2006/12/14

ZERTAZ EGINGO DUDAN NIRE LANA

Egunon guztioi.!Jada erabaki dut zerez egingo dudan nire bloga. Zapaturo begirale moduan aritzen naiz Zaldibarko Txotxongilo Taldean ( aisialdia ). Txiki-txikitatik ume bezala egon naiz talde honetan begirale izatera iritsi nintzenean arte.

Uste dut gauza asko ditudala kontatzeko niretzako hain garrantzitsua den talde honi buruz.Nire helburua da jendea kontzientziatzea aisialdietan parte hartzeko, ikusteko umeak modu batez edo bestez horrelako gauzak egitea eskertzen dutela eta garrantzitsuena, zure buuaz arro sentitzen zarela ikusten duzulako horrelako gauzetarako balio duzula.Gehiago jakin nahi baduzue pixka bat itxaron beharko duzue nire bloga amaitu arte.Espero dut eginda dagoenean nire bloga bisitatzea!.Besterik gabe agurtzen da zuen ordezkari maitea. Juanan.

No hay comentarios: